Regulamin wydarzeń wine baru Republika Wina
Anulowanie wydarzenia przez organizatora
Organizator ma prawo anulować termin wydarzenia w przypadku nie zebrania się wystarczająco licznej grupy lub innych powodów organizacyjnych. Powiadamia o tym uczestników pisemnie w najkrótszym możliwym terminie. Organizator proponuje osobom, które kupiły bilet na wydarzenie przeniesienie do innej grupy, lub zwrot kosztów biletu. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za inne koszty powstałe przy okazji kupna biletu, w tym szczególności opłaty bankowe lub pocztowe, koszty przejazdów lub noclegów.
Odwołanie udziału w wydarzeniu przez uczestnika
Możliwe jest bezpłatne przełożenie udziału w wydarzeniu - wymiany bilet na inne wydarzenie. Wymaga to uzgodnienia z wine barem (joanna@winerepubic.pl). Anulowanie udziału w wydarzeniu jest możliwe najpóźniej na 48 godzin przed jego rozpoczęciem.
Anulowanie udziału w wydarzeniu w terminie krótszym niż 48h przed jego rozpoczęciem skutkuje pobraniem przez Organizatora 100% opłaty za bilet
Naszym celem jest satysfakcja uczestników, w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny: joanna@winerepublic.pl; tel. +48 500 062 930.