Zwroty i wymiany
Co robić?
Rozmyśliłem się
Chciałem zamówić inne wino
Jeszcze inny powód
Oczywiście, że możesz zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Nie jesteś zobowiązany do podawania powodu swojej decyzji.

W jaki sposób zwrócić towar? Sprawdź
  1. Zgłoś chęć dokonania zwrotu na: zamowienia@republikawina.pl lub telefonicznie na nr tel.: 574 428 227 (wybierając na infolinii kontakt z działem zamówień).
  2. Załącz do powyższego maila uzupełniony formularz zwrotu, lub wydrukuj go i dołącz do przesyłki: >>pobierz formularz zwrotu<<
  3. Masz dwie opcje zwrotu:
    • dostarcz nam przesyłkę osobiście do naszego sklepu przy ul. Ochockiej 1a, 02-495 Warszawa (czynny pon. - pt. w godzinach 10:00 - 18:00), lub
    • wyślij nam przesyłkę na swój koszt (prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem) na adres:
      Wine rePublic sp. z o.o.
      ul. Ochocka 1a
      02-495 Warszawa
  4. Poinformujemy Cię o odebraniu Twojej przesyłki, jeśli nie będziemy mieć dodatkowych pytań zwrócimy pieniądze na Twoje konto. Oczekuj na zwrot środków, który nastąpi nie później niż 14 dni od otrzymania przez nas Twojej przesyłki.


! Ułatwienie dla zarejestrowanych
  1. Wejdź na swoim koncie w zakładkę „Historia zamówień”.
  2. Wybierz opcję „zwróć całe zamówienie” lub „zgłoszenie zwrotu” i wybierz, który produkt chcesz zwrócić.
  3. Uzupełnij formularz i naciśnij „Wyślij”.
  4. Twój zwrot został już zgłoszony, teraz wystarczy wysłać nam przesyłkę według instrukcji powyżej.


W jaki sposób wymienić towar? Sprawdź
  1. Zgłoś chęć dokonania wymiany na: zamowienia@republikawina.pl lub telefonicznie na nr tel.: 574 428 227 (wybierając na infolinii kontakt z działem zamówień) i wskaż na jaki inny towar chcesz dokonać wymiany. W rozmowie lub odpowiedzi poinformujemy Cię, czy wymiana jest bezpłatna, czy wiąże się z pokryciem przez Ciebie kosztów wysyłki.
  2. Załącz do powyższego maila uzupełniony formularz zwrotu poprzedniego towaru, lub wydrukuj go i dołącz do przesyłki: >>pobierz formularz zwrotu<<
  3. Masz dwie opcje zwrotu poprzedniego towaru:
    • dostarcz nam przesyłkę osobiście do naszego sklepu przy ul. Ochockiej 1a, 02-495 Warszawa (czynny pon. - pt. w godzinach 10:00 - 18:00), lub
    • wyślij nam przesyłkę na swój koszt (prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem) na adres:

      Wine rePublic sp. z o.o.
      ul. Ochocka 1a
      02-495 Warszawa
  4. Jeśli nie będziemy mieli dodatkowych pytań, a różnica w kwotach będzie uregulowana, niezwłocznie wyślemy Ci nowy towar.
Reklamacje
Co robić?
Uszkodzony towar
Wadliwy towar
Zastrzeżenia do dostawy
Bardzo nam przykro, że nie wszystko poszło tak jak zaplanowaliśmy. Jeśli jesteś niezadowolony z procesu dostawy, Twoja przesyłka jest uszkodzona lub towar wadliwy, możesz go zareklamować.

W jaki sposób zareklamować towar? Sprawdź
  1. Zgłoś chęć reklamacji na: zamowienia@republikawina.pl lub telefonicznie na nr tel.: 574 428 227 (wybierając na infolinii kontakt z działem zamówień) i wskaż powód swojej reklamacji.
  2. Na podstawie przekazanych nam informacji, niezwłocznie (ale nie później niż w terminie 7 dni) przekażemy Ci decyzję dotyczącą rozpatrzenia Twojej reklamacji.
  3. Przy pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji wymienimy towar na nowy lub zaproponujemy inny rodzaj satysfakcjonującej Cię rekompensaty.


! Ułatwienie dla zarejestrowanych
  1. Wejdź na swoim koncie w zakładkę „Historia zamówień”.
  2. Wybierz opcję „Zgłoszenie reklamacji”.
  3. Uzupełnij formularz i naciśnij „Wyślij”.
  4. Twoja reklamacja została już zgłoszona.
  5. Poczekaj na nasz kontakt zgodnie z instrukcją powyżej.
Uszkodzona przesyłka
Co robić?
Uszkodzony towar
Pomimo używania przez nas bezpiecznych kartonów, specjalnej taśmy i pomimo naszych starań podczas pakowania, mogą zdarzyć się przypadki uszkodzenia przesyłki w trakcie dostawy. Przepraszamy za to.

Co zrobić gdy moja przesyłka jest uszkodzona? Sprawdź

Jeśli zauważysz, że Twoja przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej i poinformuj nas o tym (zadzwoń: 574 428 227). W razie uszkodzeń produktów należy spisać protokół szkody na formularzu, który powinien posiadać kurier. My gwarantujemy Ci wysyłkę każdej paczki w stanie idealnym. Jeśli dotarła do Ciebie uszkodzona paczka to musiało się do wydarzyć podczas transportu.

Jeśli masz wątpliwości co do zawartości przesyłki możesz również sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera. W razie braku produktów należy spisać protokół szkody na formularzu, który powinien posiadać kurier. My gwarantujemy Ci wysyłkę każdej paczki w stanie idealnym. Jeśli dotarła do Ciebie wybrakowana paczka to musiało się do wydarzyć podczas transportu.

Dalsze negocjacje z firmą kurierską bierzemy na siebie, a do Ciebie wyślemy towar ponownie.